110411

kategori: My Life | skrivet: 2011-04-11 | klockan: 13:29:27
Sitter här hemma, och ja.. Gör ingenting direkt.
Väntar på att klockan ska gå...Men har inget planerat heller bara sitter och glor. Men känns ändå som att klockan går i slomotion :/

I fredags var man på inflyttningsfest hos Lollo. Blev ingen utgång, utan efterfest hos Flodman :)
Lördagen blev det chill på dagen, sitta och njuta på min fula balkong i härliga solen. Gjorde även iordning bland lite sladdar och så vid tv, kopplade in dvd & biosystemet också. Så nu har man bra ljud här hemma igen :D
Dock kan jag inte använda min andra dator, som jag har inkopplad till tv. Då den cp-sig och säger att jag inte har något tangentbord till den (har ett trådlöst till den). Men, men... Ska väl ta och fixa det också, och koppla in den till tv igen fram över. Har ju åtminstonde min fina rosa bärbara här :D
Senare på lördagkvällen blev det lite fest hemma hos Krille med härligt folk. En sväng hem till mig blev det lite senare med Lillen, Tosse & Walle. Bowling i Wii, slog dem hela tiden :p
Tosse körde även lite WiiFit... Haha, såg så roligt ut när han stog där på brädan! Haha, skulle ha filmat det alltså. Måste jag göra nästa gång.

Igår kom mitt lilla monster hem, efter att ha spenderat helgen hemma hos mormor. Så blev att mysa lite med honom, innan han skulle iväg till Glenn.
Så nu är det tyst här hemma... Ingen som sitter och sjunger eller gapar för fullt här hemma :/ Lite små skönt på ett sätt, men saknar ju ändå mitt ♥.
Kommer säkert hälsa på honom hos Glenn någon gång nu under veckans gång :)




Bjuder på en liten bild på fredagens sminkning.
Körde med lätt sminkning & fokuserade mera på knall rosa läppar ;D
I love it, MANDY från MUS. Har då haft läppstiftet länge, men inte använt det så mycket. 1 gång tidigare.. Men lovar att det kommer sitta på mina läppar mycket nu under sommaren som kommer.

Mamma till William

God eftermiddag..Söt bild på dig..snygg sminkning..

Ha en skön eftermiddag.kram

2011-04-11 @ 13:45:42
URL: http://blondis81.blogg.se/
Nathalie

svar: Haha ja de är ju kanske det :P

Låter som en bra helg de! :)

Jag sov mindre än vad du gjorde. Jag sov 3 rimmar :P

kram

2011-04-11 @ 15:57:48
URL: http://nallenpallen.blogg.se/
Sanna

Låter som du haft en bra helg och verkar som borde skaffa jobb med att få ordning på sladdar och koppla datorer..jag är inte så teknisk av mig^^ sminkningen var sjukt fin! :D<3

2011-04-11 @ 18:06:54
URL: http://ekorreen.blogg.se/
josefine

jaaa! eller hur! det är galet snyggt! :)

2011-04-11 @ 19:55:15
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: