120312

kategori: My Life | skrivet: 2012-03-12 | klockan: 12:26:00
Första inlägget detta år!
Hoppas på flera ... Har så mycket i huvudet som snurrar, men tar min aldrig tid längre till att skriva ner dem!
Borde kanske börja göra det igen, dock kan man ju inte alltid skriva allt, och tyvärr så är det väl så att de flesta tankarna som snurra är sådan tankar.
Men man kan ju alltid skriva om det, fast på ett annat sätt!

Just nu..
Ska iväg till skolan sen, börjar kl.14, Miljökunskap står på dagens schema.
Inte min starka sida dock, iof är inget ämne som jag läser denna termin det. Men försöker iaf, och det är ju det som räknas.
Ibland, så ställer jag mig själv frågan vad jag gett min in på. Men ska klara av detta :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: