121019

kategori: My Life | skrivet: 2012-10-19 | klockan: 11:59:10
Kan knappt beskriva i ord hur lycklig jag är, nästan gråtfärdig av lycka.
ÄNTLIGEN så har jag fått ordning på mitt liv igen.
ÄNTLIGEN!!
Måste erkänna att jag hade verkligen svårt att tro att jag skulle lyckas att få ordning på det igen, att jag skulle få tillbaka min livsglädje. Att jag skulle få ork till att ordna upp allt igen.
Men jag lyckades, jag fick ork & en vilja. En vilja & en ork som har tagit mig dit jag är idag.
Till en ännu lyckligare människa än vad jag var tidigare.
Och det tack vare personer runt omkring mig som har stöttat mig & visat att de tror på mig, oavsett att jag gjort bort mig på vägen. Så har dessa underbara människor funnit där för mig. Och det har gett mig styrka till att tro på mig själv igen.
 
 
TACK

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: