Gäsp..

kategori: Inlägg från min gamla blogg | skrivet: 2008-12-23 | klockan: 17:54:21

Nu så sitter jag här och kollar på Glenn när han kör boxning på Wii :) Måste ju säga att det ser lite små roligt ut :P
Har faktiskt själv inte testat boxningen än! Vet inte riktigt om det är min grej?! Men har ju kört allt annat som man kan göra :D
Spelade lite bowling innan, jag vann som vanligt :D
Jag äger på bowling i Wii alltså :P
Haha!

Börjar känna mig lite små seg nu känner jag, ögonen vill inte riktigt hålla sig uppe längre känner jag. Kanske dax att ta och göra sig redo för sängen nu?!

Natti natti

matilda

åh jag vill också ha wii, men det är ganska dyrt va? .__.





god jul!

2008-12-23 @ 18:00:59
URL: http://punkfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: