Inga jeans för min del

kategori: Inlägg från min gamla blogg | skrivet: 2008-12-23 | klockan: 18:07:26
Idag har man varit hos tandläkaren och tagit bort lite tandsten...Va väl inte direkt super roligt. Kostade 490kr, kunde ju jag ha köpt något fint till Kevin förstället :D
Haha! Men,men...måste ju sköta om mina tänder också ju, vill ju inte ha löständer när man är 50 år heller!
Mamma kom upp till tandläkaren, som en liten '' suprise''. Hon tog hand om Kevin så länge! Sen så gick vi en sväng på stan och kollade efter ett par jeans åt mig, som jag skulle få som en tidig julklapp.
För att alla min jeans som jag har hemma nu, kan jag inte ha längre! Får inte upp dom över höfterna, eller så får jag det.. men då kan jag inte dra upp dragkjedjan på dem eller knäppa knappen! Så det är ju lite jobbigt. Så då sa min käre lille moder att vi kunde gå och kolla på jeans, så skulle jag få det som julklapp. Som att det börjar ju bli kallt ute nu och kan ju vara skönt att ha ett par byxor som man kan ha!
Men nää, blev ju inga byxor heller :(
Provade en massa byxor, men inga passade! Eller så gjorde dom det, men det var inte riktigt min ''stil'' av jeans! Hittade ett par jeans som satt precis som jag ville..Men dom va lite väl dyra, men får väl se. Tomten kanske är lite extra snäll i år ;)
Men vi hittade en riktigt snygg kjol på Gina som mamma köpte åt mig istället :D

Sen så blev det en sväng till BVC.
Nu väger Kevin 3700 gram och är 56,5 cm lång.
Så han har växt 4,5 cm på 1 månade och 5 dagar. Och gått upp 325 gram sen han föddes, har ju haft lite små problem med hans vikt. Men nu så går den uppåt och det är bra :)

Blev en liten sväng till stan igen lite senare med Glennsan efter att han kommit hem från utbildningen :) Gick och kollade efter en julklapp till Theo & Philip! Jerry hade sagt om dom ville ha en film som hette '' Vattenhästen'', men vi hittade inte den...Så nu vet vi inte riktigt vad vi ska köpa åt dem. Men kommer säkert på nått roligt :)

Köpte lite klädder åt Kevin förstället :D
Mycket lättare, för då vet man vad man kan köpa!
Haha!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: