Lördag den 18 Oktober 2008

kategori: Inlägg från min gamla blogg | skrivet: 2008-12-23 | klockan: 17:56:28
Idag har vi varit duktiga...jag & Glenn alltså :D
Har packat upp och slängt alla flyttkartonger från bebisrummet. Bärde in skötbordet ditt och fixat lite. Allt är ju inte riktigt klart än, men det finns ju en dag imorrn också :D
Sen så gick vi en sväng på stan och kollade lite, träffade Ville och gick och fika. Det var trevligt, sen gick vi hem till oss och spelade lite Wii.
Jennifer och Sebbe skulle ha kommit hit nu ikväll och umgås lite och så. Men jag kännde att jag inte orkade, va så himla slut o hela kroppen och sinnet. Orkade liksom inte vara social. Men det kan ju vara så ibland, men det finns ju fler tillfällen :D

Igår så vara Zhara & Björn här, det var riktigt trevligt. Satt och snackade en massa skit. Lagade tacos, och åt...En massa gott!
Haha!

Nä, nu ska jag kolla på tv..

Bye bye

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: