Lördag idag då

kategori: Inlägg från min gamla blogg | skrivet: 2008-12-23 | klockan: 18:04:18
Har precis ammat Kevin, min lilla ängel :)
Sitter och kollar på tv, Europe Music Awards 2008. Missade det i torsdag :( Men tur är ju det att det går i repris :D
Reprisen börjar idag kl:13 på MTV, så det måste jag se!!
Annars så blir jag ledsen...Hehe!

Får se om Jimmy och Sofia kommer förbi en sväng till oss, Sofia ville se Kevin, hon har ju bara sätt bilder på honom än så länge....Men får väl se  hur det blir med det, skulle höras av lite senare..
Men det kommer säkert att bli så :)
Alltid trevligt med lite besök.

Igår så träffade jag Zelia, var och fikade lite. Sen så gick vi till Mc Donald's och köpte med oss mat hem och åt hemma hos mig. Glennsan fick ju också donkis mat :D
Hehe..

Nä, nu ska vi se om jag kan flytta på min lilla ängel utan att väcka honom. Han somnade i mitt knä när jag ammade honom... Så har suttit med honom här ett tag nu. Men måste ju göra iordning mig lite granna...
Hihi...


Bye bye
Emma

Lördag i dag? =P

2008-12-23 @ 18:33:07
URL: http://blueice.blogg.se/
Emma

Aha, du kanske menade dag före röd dag? x), jag är lite seg =P

2008-12-23 @ 18:33:23
URL: http://blueice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: