Lugn & Ro

kategori: Inlägg från min gamla blogg | skrivet: 2008-12-23 | klockan: 18:06:01
Ååå, vad skönt!!
Min lilla ängel ligger och sover och jag sitter här i min tystnad och kollar runt lite på nätet...
Ingen tv på eller radio...Helt tyst är det här hemma. Ända som hörs är tangenterna...Så otroligt skönt det kan vara när det bara är knäpptyst ibland.
Mmmm....njuter av det så gott jag kan, för snart så kommer Glenn hem. Haha!

Har varit hos Öron & Ögon läkaren idag med Kevin, hans hörsel är helt oki :) Ögonen kollade dom inte än, är väl lite för tidigt för det?!
Sen så kom mamma och pappa upp en sväng.
Gick en lång promenad med Malin runt trömmen, det var riktigt trevligt. Lite kallt bara, men annars så var det helt oki. Får väl ta och lära sig att ta på sig lite bättre så man inte fryser :)
Men det var skönt iallafall att komma ut en sväng än att bara gå omkring här hemma och glo...
Nää, om man kanske ska ta och väcka den lille snart och ge honom lite mat. Så att man kan göra iordning lite mat åt mig och Glenn sen :)
Får se om Camilla dyker upp också?!

See you later

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: