Onsdag den 29 Oktober 2008

kategori: Inlägg från min gamla blogg | skrivet: 2008-12-23 | klockan: 18:01:02
Idag har man träffat Malin, gick en sväng på stan och kollade lite. Passade på att köpa en present åt Glennsan och även farsdag present åt min käre pappa och även Glenn också...Haha! Som att han också får fira fars-dag nu :D
Tog en liten fika också :)
Sen gick vi hem till mig en sväng så hon fick se hur det såg ut hemma hos oss i den nya lägenheten.
Jimmy kom också upp på en fika och kollade hur lilla Kevin såg ut :)
Fick ett Nitendo Wii Fit idag också av älsklingen :D

Super kul, nu ska jag träna och få tillbaka min fina kropp igen...Haha!
Inte för att det kommer att behövas då :P
Men roligt att spela lite ändå, när man får tid över vill säga :s

Imorrn blir det att träffa mamma :)

Nä, nu ska jag kolla lite på tv...
Bye bye

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: