Tisdag den 4 November 2008

kategori: Inlägg från min gamla blogg | skrivet: 2008-12-23 | klockan: 18:03:53
Idag har man känt sig lite små seg hela dagen. Men det har väl med vädret att göra?! Och kanske för att man är lite små trötter också...hehe.
Men man har ju ändå hållt igång lite ändå... Va en sväng upp till skolan där Glenn går, hade ett lite möte om csn. Passade på att hälsa på Emeli då också, hon var ju också där :)
Sen efter det så gick vi hem en sväng, passade på att amma lille Kevin. Sen så blev det att gå hem till Jerry, Emma & Lilla Theo och hälsa på. Fikade lite granna och så, lämnade även några filmer som vi hade lånat av dom. Sen så begav vi oss hemåt, och nu så sitter man här och somnar snart. Känns det som iallafall! Är sjukt trött i ögonen...

Ååå, skinjackan som jag beställde från Nelly, för ett bra tag sen!
JAG KAN KNÄPPA DEN NU!! :D
Haha, kunde ju inte knäppa den när jag fick den...Inte så konstigt kanske, som att jag hade en stor mage som var i vägen! Men nu, idag..YEAS! Så himla najs..
Sexy mami ;)
Har ju använt den tidigare..men fan, så sjukt snygg den är på mig nu när man kan knäppa den :D
Haha...Så himla nöjd!

Träffade våran granne idag utanför porten, dom har också nyss fått en liten bebis. Eller kanske inte direkt nyss..1 månad gamal. Super söt lite tjeja va det :)
Men iallafall, hon undrade om jag brukade gå på promender med den lille rakaren, hon brukade gå med sin lille stumpa. Men hon tyckte att det var lite tråkigt att gå själv, så hon undrade om vi kunde gå tillsammans någon gång :) Självklart sa jag! Så vi byte nr, så får vi se...Är ju alltid roligt att ha någon som man kan gå med sådär. Speciellt som nyss har gått igenom precis samma sak som en själv. Har man ju lite gemensamt att prata om, och det är ju alltid roligt att träffa nytt folk och lära känna dem :)
Så ska väl slå en pling till henne någon gång i helgen kanske eller nått sånt, eller så är det ju bara att jag går en trappa ner...Haha!

Nä, nu ska jag mysa med min lilla ängel!

Over and out

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: