Torsdag den 27 November 2008

kategori: Inlägg från min gamla blogg | skrivet: 2008-12-23 | klockan: 18:09:47
Idag har man fått sovit ut lite granna...eller kanske inte direkt sovit ut, men fått sova lite längre än vad man fått gjort dom senaste dagarna :D
Ritkigt skönt! Men är ändå sjukt trött, men kanske är för att jag inte har ätit så ordentligt idag?!

Pappa kom upp en sväng idag på en kopp kaffe.
Sen efter det så kom mamma upp en sväng...sen så gick vi ner till stan. Köpte 2 blusar till mig, som jag ska ha till kjolen som jag  fick igår :D
Sen så köpte hon en söt liten mössa och 2 pyjamas åt Kevin, men dom är lite stora åt honom. Men han växer ju så fort, så han kommer att kunna ha dom snart :)
Sen så hittade jag äntligen 2 stycken tvättkorgar, överlycklig! Har letat efter dom hur länge som helst!

Strax efter klockan 4:a så kom min fina älskling hem. Så då blev det ytterligare en liten sväng på stan :)
Han köpte en fin tunika åt mig ( tidig julklapp ) Han köpte även en t-shirt och jag en till honom ( tidig julklapp ) Haha!  
Svårt att hålla sig lite....Haha!
Köpte även lite andra små saker...
Men har inte tid att skriva vad nu...
Måste amma den lille nu :D

Bye bye

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: