Well you done, done me

kategori: Inlägg från min gamla blogg | skrivet: 2008-12-23 | klockan: 18:35:37
Fredag idag då och klockan är så mycket som...17.54 !
Och man sitter här framför tv och kollar på Bolibompa :) Haha..Orkar inte byta kanal, lite små lat idag :P

Igår så var Zarah uppe en sväng på en fika :) Det var riktigt trevligt, var ett tag sen jag träffade henne. Pappa kom också upp (som vanligt). Han har varit hemms hos oss varje dag hela den här veckan!!
Glenna slutade tidigt igår, så han kom hem vid 12 tiden. Han sa åt mig att gå ner till stan och kolla på något som jag önskade mig till julklapp. Så jag och Zarah  traskade ner till stan och kollade, men hittade inget speciellt :(
Men kunde inte gå så länge, för att Zarah va tvungen att gå till skolan!
Så Glenn fick komma ner till stan och gå med mig för att se om vi kunde hitta nått?! Han skulle ju ändå träffa Jimmy halv 3, och kolla runt lite :P
Så vi gick och kollade lite, hittade en super snygg kjolWear It Company :)
Hoppas på att Glenn köper den till mig i julklapp ;) Hihi, är så nyfiken! Han och Jimmy kom ju hem sen efteråt, och då hade han ett litet paket med sig...Hehe!
Längtar så!!
Annars så blev det bara lungt igår, satt och kollade på tv och myste.

Idag så var pappa uppe en sväng...Inget ovanligt längre :s
Tror att jag har lite svårt att säga nej!!
Jonas kom också upp en sväng, skulle bara vissa två tattueringar som han skulle kolla på. En som Glenn vill göra och sen en tattuering som jag vill göra :)
Men själv så måste jag vänta tills jag har slutat att amma helt innan jag kan tattuera mig.
Efter det iallafall så gick jag och pappa en lite sväng runt Vasaparken, sen så gick vi till McDondald's och åt :)
När vi satt där så kom det fram en lite pojke till mig i ca:5-¨års åldern och gav mig en leksak som man får i Happy Mealen :) Så himla gulligt, han sa att den va till Kevin..
Haha, så otroligt sweet, sa till pappa att
'' Så ska Kevin bli när han blir äldre ''
Strax efter 1 så gick vi till BVC, vägde och mätte min lilla ängel :)
Han hade gått upp en massa ju...Vägde 4505 gram och vuxit också en massa, nu är han 59 cm lång!!
Riktigt liten tjockis börjar han att bli :P
När jag kom hem efter det så var det bara att ge honom lite mat, och strax efter det så kom Cina upp. Vi satt och pratade lite och gosade med Kevin, efter en liten stund så kom Glenn och Cotte hem från Stockholm. Dom hade åkt upp dit vid 10 tiden imorse för att Cotte skulle köpa en juxbox :)
Iallafall,så fikade vi, sen så åkte dom hem. Och jag och Glenn gick ner till stan en snabbis...Köpte lite cola :)
Och nu så sitter jag här..

Klockan 20.00 så blir det att kolla på Idol 2008, måste ju se vem som vinner!!


Här är kjolen som jag hittade på Wear It som jag önskar mig i julklapp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: