Tidsfördriv

kategori: | skrivet: 2009-04-30 | klockan: 10:18:46

Snodde denna lista av Sandra


Är: Sofia, mamma...Den jag är!
Ger intryck av att vara: Snäll, Blyg, Bitchig(?) Tell me...
Mår: Bra
Ska: Göra iordning mig snart
Har: Lite ont i magen
Bör: Äta lite frukost :)
Kan: slita mig från datorn & tv

Blir glad av:
Mina två pojkar & mina vänner
Vill ha: Massor med pengar! 
Skulle vilja: Få ett jobb
Tycker om att: Vara med mina nära och kära
Drömmer om: Väldigt mycket saker
Längtar till: Sommaren
Fasar inför: Mycket saker...
Har ett brinnande intresse för: Ingenting direkt sådär som jag kan komma på just nu!!

Bryr mig om: Dom som står mig närmast
Trivs med: Min familj & vänner
Bor i: En lägenhet med min familj
Klär mig gärna i: Leggings, jeans och linne
Dricker gärna:  Läsk & Te
Lyssnar ofta på: R'n'B
Läser: Ibland
Nu: Kollar på MTV

Arg på: Ingen just nu
Stolt över: Kevin
Rädd för:
Förlora dom jag håller kär
Lycka: Kevin & Glenn
Äter:  Det mesta
Sover: Så sött så :)
Dansar: Nykter, även fuller också
Lever:  För Kevin

VILKEN SIDA TYCKER DU BÄST OM HOS DIG SJÄLV?
Att efter jag födde Kevin, så är jag inte lika ego!

...OCH VILKEN TYCKER DU MINST OM?
Jag blir lätt svartsjuk, arg och är oftast blyg inför nya människor

DITT LIV HAR HITTILLS VARIT...?
Kanon!

VILKET ÄR DITT/DINA MOTTON?
Lev livet som om det vore din sista dag


VAD HAR DU PÅ NATTDUKSBORDET?
Mobil, en lampa, p-piller.... och en massa smycken och annat skit :P


NÄR TVIVLAR DU?
Lite olika


NÄR KÄNNER DU DIG STOLT?
Hela tiden!

VILKEN SKIVA ÄR MEST NÖTT I DIN SAMLING?
Haha,vet inte?

VAD GÖR DIG FLY FÖRBANNAD?
När människor ljuger, sviker och bedrar.

VILKET DRAG FÖRAKTAR DU HOS ANDRA?
Spydigheter 

VILKEN ÄR DIN HEMLIGA LAST?
Kommer jag inte att säga!


VILKET ÄR DITT KÄRASTE MINNE?
När jag födde Kevin


VILKEN ÄR DIN MEST ÄLSKADE SAK?
Kevin

NÄR DU BLIR RIKTIGT SUGEN PÅ NÅGOT, VAD VILL DU HA DÅ?
Godis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: