Valborg kl:16.54

kategori: My Life | skrivet: 2009-04-30 | klockan: 17:09:36
Va inne på Game om lämnade in mina spel!
För de 3 spelen så fick jag 490:- ... Men som att jag valde att ta pengarna, och inte byta mot något annat spela så tar de 80% av pengarna.
Så fick 400:- iallafall :)
Men tycker att 80% är väldigt mycket att ta, men samtidigt så förstår man dem också! Tycker ändå att 80% är lite väl mycket..
Jaja, nu ska jag inte klaga över det!

Gick till bolaget och köpte lite dricka tills imorgon, när jag står där inne så ringer Glenn.
Han undrar vad jag gör, säger att jag är inne på bolaget. Sen inget mera...
Helt plöstligt står han där brevid mig i kön...Haha, roligt man får ha det :p
Va på apoteket också,
så nu har jag äntligen värktabletter hemma igen :D

Blev pizza till mat idag, alltid lika gott.
Och nu så sitter vi här och funderar på vad vi ska göra ikväll. Om vi ska gå och kolla på någon brasa, eller om vi bara ska sitta hemma och mysa?!
Får väl se...

Skulle ha gått och fikat med Fiia idag, men hon hade inte sovit något i natt. Så hon var super trött, försår henne. Skulle jag med vara, kan jag vara även fast jag har sovit bra!
Men tyckte att hon skulle hem och sova :)
Hoppas att du sover sött vännen!
towe

jAA usch!

vad ska ni ha för er idag då? för vår lilla familj blir det iaf lugnt, johan jobbar så har bosatt mig hos min mamma för lite valborgs mys. :)

2009-04-30 @ 18:47:00
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: