Valborgsmässoafton

kategori: My Life | skrivet: 2009-04-30 | klockan: 11:04:55

Glenn gick nyss hemifrån, skulle på möte på Arb.f.
Efter det åker han till jobbet!
Så då sitter man här igen för sig själv och muppar.
Men som tur är så har jag ju Kevin som livar upp mina dagar :)

Ska snart ta och göra iordning mig lite inför dagen som väntar.
Blir att gå ner till stan en sväng, köpa värktabletter (mens värk) & även om man får huvudvärk igen!
Gå till bolaget, köpa lite dricka tills imorgon.
Som att det är stängt imorgon!
Förhoppningsviss ska jag även hämta ut filmerna och spelen som jag & Glenn beställde från cdon :)
Blir även att gå förbi Game och se om jag kan lämna in 3 spel. Den ena av dem fick vi med när vi köpte Wii:t av Alex, de två andra köpte jag själv. Men tycker inte att de var så överdrivet roliga, så de ligger bara i lådan och dammar. Så då kan man lika gärna lämna in dem och få en liten slant :)


* Blev en liten en paus i skrivandet.
Kevin blev lite grinig, va tvungen att busa lite med honom.
Och gissa vad jag såg då!!
Jag såg att det börjar växa ut en tand på honom!!
Ååå, min fina pojke börjar att få tänder nu :)

Jessu

just nu har jag en frågestund på min blogg.. fråga på bara

2009-04-30 @ 11:23:11
URL: http://jessuandersson.blogg.se/
Erika Otter

hihi ja men de är då inte lika farligt nu! ;)

2009-04-30 @ 15:44:12
URL: http://otteer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: