26:e Augusti

kategori: My Life | skrivet: 2009-08-26 | klockan: 18:35:25
När man vaknade imorse så pissade regnet ner för fönstret.
Första tanken va:
- Idag tänker fan inte jag gå ut!

Så blev det inte...
Snackade lite med Emma på msn på morgonen, hon och en vän skulle åka till IKEA. Frågade om jag ville följa med, men kunde inte ta med Kevin. Han skulle inte få plats i bilen. Så fick ringa 2 samtal, sen hade jag barnvakt för några timmar :)
Men efter ett tag så ångrade jag mig, kände att jag inte orkade följa med till IKEA. Så det blev inget för min del.
Malin kom upp förstället till mig, hon skulle ju ändå ta hand om Kevin under den tiden jag skulle ha åkt till IKEA. Så hon tog hand om mig med..Haha..
Zelia kom också upp en sväng, så vi 3(4 med Kevin) gick till Fräcka och tog oss en bit mat, och snackade en massa skit.
Riktigt trevligt :)

Jag & Malin och börjat småplanera våran stora fest som vi ska ha tillsammans i November.
Kanske lite tidigt, men mycket som ska planeras ;)




Fick även hem mitt fotobok som jag beställt.
Super nöjd blev jag med den :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: