090220

kategori: My Life | skrivet: 2009-02-20 | klockan: 20:09:53

Idag blev det att gå upp klockan 8.00 (tidigt för mig) Haha...
Iallafall, ringde till vårdcentralen! Fick en tid klockan 11... Kom ditt strax innan klockan 11, så fick sitta och vänta....
I ÖVER 45 MINUTER!!
Men blev så trött på att vänta, och det kom nya patienter och dom gick lika fort också. Själv så satt man där som en liten mupp och bara väntade på att den där jädra läkaren skulle komma. Men efter 45 minuter så var jag trött på att vänta, så gick till expeditionen och frågade vart läkaren va! Hon i expeditionen gick och kollade efter läkaren som kom på direkten då!!
Fick komma in till läkaren sen till slut :) Men hon var skit dryg och otrevlig...inte alls bra ( tyckte jag då).
Hon kollade på Kevin, sen så fick vi gå in i ett annat rum och en sköterska kom in. Kevin fick andas in något...(kommer inte ihåg vad det var) Sen efter det så kollade läkaren på honom igen, och efter det så skrev hon ut Ventoline åt honom.
Så nu ska min lilla älskling få lite medicin några dagar framöver, får bara hoppas på att det hjälper!
Men om vi måste gå ditt någon mer gång, då fan ska jag inte ha den där jädra doktorn igen!! Sa jag till sköterskan också! Haha..

Anledningen till att vi gick till vårdcentralen va för att Kevin är lite rostlig i lungerna :( Han har varit det i flera veckor nu, men på senaste veckan så har det blivit lite värre. Men som sagt va, hoppas på att medicinen hjälper!

Annars idag blev det en liten sväng på stan, shoppade lite kläder åt Kevin :)
Hihi, fick ju barnbidraget! Då måste man shoppa lite åt sötnöten min. Han växer ju så otroligt fort, så hinner ju knappt använda alla kläder som man har!!
Har en massa kläder som är för små för honom, som han aldrig har använt!!

Idag den 20 Februari 2009 var det första gången Kevin åt mat :)
Gröt blev det, med banan & persiko smak. Han verkade tycka om det, kanske inte direkt dom första skedarna..Men sen så kom det!
Spela in lite, så kommer att lägga upp filmen då :)
Har en massa andra filmer med Kevin också kommer att dyka upp här på bloggen ;)

Nu så ligger Kevin i sin säng och sover och jag och Glenn sitter här i soffan och äter chips och nördar oss framför våra datorer!! Haha...
Har ett glas vin framför mig, ser väldigt gott ut..Hihi!
Tror att ja ska ta och lägga ner detta inlägg för ikväll och smaka på mitt vin nu :)

Ha en trevlig helg, och skål!

Fiia

SV: Birkin 35 heter den! Visst är den snygg?! Säljaren har fått "bekräftat" av sina vänner som gett henne väskan att den är äkta! Nåväl, får väl erkänna att jag leder i auktionen, men vill inte skriva det i min blogg, då endel som jag inte vill skall se, läser min blogg! ;-D Hähäähä.. Får hoppas de inte läser dina kommentarer!

2009-02-20 @ 23:10:51
URL: http://feucht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: