Lite om...mig :)

kategori: | skrivet: 2009-02-24 | klockan: 19:19:06



PERSONLIGT
Namn:

Ruby Sofia Mironidis
Födelsedag: 2 November
Ålder: 22 fyller 23
Smeknamn: Fia, älskling, honey...
Ögonfärg: Brun
Hårfärg: Svart
Längd: 1,56
Högerhänt/vänsterhänt: Vänster
Stjärntecken: Skorpion
Skostorlek: 36-38
Är dina föräldrar skilda: Ja
Pojkvän: Ja
Dålig vana: Biter ofta på mina läppar
Sysselsättning: Är mammaledig just nu, men får väl se vad världen har att erbjuda sen?!

FAVORIT
Färg:
Rosa
Sport: Fotboll
Godis: Choklad
Affär: Gina
Helgdag: Julafton
Årstid: Sommar

HAR DU NÅGONSIN
Rymt hemifrån:
Nej
Sovit utomhus: Ja
Spytt i skolan: Nej
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Jadå!
Varit på scen: Jajjemen ett flertal gånger
Retats: Har säkert hänt :P

DU
Svär:
Lite för mycket ibland!
Sjunger bra: Hmm, kan säkert sjunga bättre :)
Duschar dagligen: Varannan dag
Vill gifta dig: Ja
Kommer överens med dina föräldrar: Yes I do
Äger en ipod: En liten rackare...
Sover med gosedjur: Nej, om inte Glenn räknas som min stora nalle?!

THIS OR THAT
Pepsi/cola:
Coca Cola
Mc donalds/burger king: McDonalds
Choklad/vanilj: Choklad :)
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar!
Kött/vegetarian: Kött
Tv/film: Går inte välja varken de ena eller det andra?
Adidas/Nike: Nike
Kakor/paj: Kakor

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster:
En tråkig parkering
Lyssnar du på musik nu: Jupp
Vad har du på dig: Strumpbyxor & en långtröja
Vad är det på din musmatta: Touchpad

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: Det är 4 kuddar i sängen, Glenn har 2 & jag 2...Då kan du säkert räkna ut det själv :P
Dricker du mjölk: Ja, men det är väldigt sällan
Person du hatar mest: Haha, finns några stycken som jag verkligen inte tycker om. Men kommer inte att skriva deras namn här! Det behåller jag för mig själv.
Är du ett hälsofreak?: Hahaha, verkligen inte!
Värsta vädret: När det regnar och blåser.
Heyli

fråga på du så ska vi se vad jag kan göra :)

2009-02-24 @ 20:56:34
URL: http://heyli.blogg.se/
Heyli

okej, ja kan ju testa iaf :) skicka koderna och mail samt lösen till bloggen till [email protected] så kan jag gå in testa :) byt lösen innan så jag inte får ditt riktiga

2009-02-26 @ 18:52:27
URL: http://heyli.blogg.se/
Heyli

och säg vart du vill ha dom med, i menyn eller utanför den rosa ramen nånstans..?

2009-02-26 @ 18:53:11
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: