Torsdag

kategori: My Life | skrivet: 2009-02-26 | klockan: 19:53:50
Fy fan, idag har det inte varit min dag alls!!
Skulle baka kakor till Kevins dop på lördag. Men blev det så eller...Nja, degen ville inte riktigt bli som jag hade tänkt mig!! Misslyckades totalt!! Men, det är väl kanske så första gången man ska prova på något nytt? Haha...
Aja, gick vidare till att göra muffins, men näää...va verkligen inte min dag för att baka!!
Dom bara sjönk ihop...Haha, visste inte vad jag skulle ta mig till. Har ju aldrig blivit så förr när jag har bakat muffins, men just idag. Bara för att jag är såååå råå streassad inför dopet så går ju allt bakande åt helvete!
Så tillslut så sket jag i det!
Haha, så ni får inga kakor :P
Nä, skoja :)
Blir en massa andra god saker att äta ;)

Nu är allt annat klart inför dopet, eller bara lite små saker kvar. Men det ska jag fixa imorrn när jag hämtar nyckeln till fika rummet :)
Heyli

blir inte så bra med den där stora, men de går inte att sätta på nån bättre plats.. vill du ha dom på alla sidor eller bara starstidan?

2009-02-26 @ 19:56:10
URL: http://heyli.blogg.se/
Fiia

Ååååh, så jag ser fram mot dopet! Nästan som om det är mitt eget dop! Haha, nej då! Men det skall bli riktigt kul! Hoppas Kevin blir glad för sin present också ;-D Hähä.. Annars kan jag ta den själv, inga problem! -Mohahahaha- Kram på dig!

2009-02-27 @ 09:46:19
URL: http://feucht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: