090126

kategori: My Life | skrivet: 2009-01-26 | klockan: 17:42:25
Idag har jag varit riktigt duktigt faktiskt!
Haha... Har tagit tag i lite små saker idag...
Så nu får vi se om man kan få något gjort också!
Började med att ringa våran hyresvärd!
Bad dem att komma och hämta duschen som har legat under våran säng sedan vi flyttade in (4 månader sen). Frågade även när vi skulle få knopparna till garderobsdörrarna i hallen. Och sisst men inte minst!
Om vi kunde måla (inte tapetsera) om Kevins rum, och var vi hämtade färg och så :)

Som ni redan vet, så har jag äntligen postat alla kort till Kevins dop! Det är skönt att vet att man kan börja tänka på allt annat omkring det nu. Hoppas som sagt var bara att alla kan komma som är bjudna.
Det var en sak :)
Var även och kollade på färg till Kevins rum, hittade två riktigt härliga väggfärger. Kommer att lägga upp före & efter blider sen när vi är klara med allt :P
Så ni får vara lite nyfikna!
Hihi...

Det är det vettiga som jag har gjort idag :)


/ S
Kan Dee - Drawings & Designs

Ja det är hemskt hur man glömmer att städa på vissa ställen. Tänk dig bara bakom spisen och under kylskåpet! Usch där vill jag inte ens veta hur det ser ut just nu haha. Gud vilken söt blogg du har! kram

2009-01-26 @ 19:50:49
URL: http://kandyart.blogg.se/
Kan Dee - Drawings & Designs

Hahaha, jag kommer ihåg när min lilla råtta smet sig i under kylskåpet, fråga mig inte vad han skulle dit att göra, men dit skulle han. När jag tog bort den där underdelen på kylen fick jag svaret. Jag har bott i den här lägenheten i snart ett år, och dom som bott här innan kan inte ha tänkt på att städa där, för det låg långa grova hundhårstrån, apelsinskal och andra halvmysiga matrester där under. BLÄÄÄ.



Tusen tack för dina fina ord till mig! Kram

2009-01-26 @ 20:19:33
URL: http://kandyart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: