Dagen

kategori: My Life | skrivet: 2009-07-27 | klockan: 22:45:58
Blev att åka til lKEA med mammis min :)
Vi hade ändå inget vettigt för oss, så vi bestämmde oss för att åka dit!
Alltid lika skoj.
Fick med min några saker hem iallafall, men inte direkt allt.
Men det som jag mest ville ha för stunden :)



Min efterlängtade golvlampa som jag gått och suktat efter ett tag.
Så nöjd, kanske lägger upp en bild imorrn..Så får ni se hur det blev när jag plockade upp den ;)


Förvarings-skista åt Kevin's leksaker, han jag också gått och kollat in ett tag.
Tuvärr så hittade jag ingen större bild på den!


En hängare, som vi satte upp i köket.
Så nu kan jag äntligen hänga upp alla köks handdukar & grytlappar :)


Krockar måste man ju ha för att kunna hänga upp handdukarna :)


Blev även en söt girraf åt Kevin.


Blev även en rosa kapsylöppnare & en rosa pizzaskärare ;)



När jag väl va hemma igen så packade jag upp allt, och passade även på att städa av lite i vardagsrummet.
Sen så kom Marie upp med lille Lukas :)
Fikade lite & snackade skit.
 


thess

Jo, de var det :)

Och jaa, det var bra gjort ;)

2009-07-30 @ 10:02:22
URL: http://mcrthess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: