Gäsp...

kategori: My Life | skrivet: 2009-07-27 | klockan: 09:17:17
Va det första jag gjorde nu när jag skulle börja skriva!
Så pigg är jag..
Kevin är fortfarande vaken, så kan inte direkt gå och lägga mig och sova en stund :(

Men har ändå hunnit med att vara duktig idag.
Ringde kommunen och pratade med en person där om barnomsorgen.
Ska få hem papper som jag ska fylla i, sen så får vi se vilken dagis Kevin kommer in på?

Dagis jag ska söka till:
1:a Fritunatäppan
2:a Hantverkarn
3:e har jag inte riktigt bestämmt mig för än!

Man ska ju söka till 3 åtminstonde...Men har 5 stycken att välja emellan som ligger när våran bostad :)

Annars idag blir det förmodligen att träffa Marie, får se om man har tur och hinner träffa Maria också innan hon flyttar till Norge?!
Annars så har jag inte så mycket mera planerat idag.

Ska ta och diska lite nu :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: