Salsa kväll

kategori: My Life | skrivet: 2009-07-25 | klockan: 16:07:57
Igår så bestämmde Glenn & jag för att vi skulle gå hem till Jonsjö och festa.
Så mammis min fick vara barnvakt åt Kevin, inget henne emot :)

Gick till Jonsjö på fest, va väl inte direkt överdrivet roligt där.
Måste jag tuvärr säga, va ensam tjej från halv 7 fram tills klockan nästan va 11.
Då kom Sandra & Johanna och räddade mig till slut :)
Haha..
De tvingade med mig till Palace, där det va Salsa kväll igår!
Riktigt roligt va det, träffade en massa kompisar där och försökte dansa lite salsa...Haha, gick inte så bra!
Men dansade gjorde jag iallafall :)
Blev en riktigt rolig oplanerad utgång!



Vaknade 14.45 idag!!
Oj, säger jag bara. Så länge tror jag aldrig att jag har sovit..
Skönt som bara den va det iallafall att få sova ut riktigt ordentligt :)

Snart så kommer Kevin hem, då blir det lördagsmys här hemma.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: