''Jag duschar visst''

kategori: | skrivet: 2009-03-30 | klockan: 22:13:33


Robert Pattinson
avvisar ryktet om sin kroppslukt

Elaka tungor gör gällande att "Twilight"-stjärnan inte duschar. Men det är bara struntprat - enligt Robert själv. Skådespelaren Robert Pattinson har efter succén med filmen "Twilight" snabbt blivit en flickfavorit. Men förra veckan började ett skräckinjagande rykte surra - att Robert Pattinson har ett och annat att lära när det gäller kroppshygien.
  
En källa vid inspelningen av filmens uppföljare, "New Moon", berättade för E!: 
- Han stinker. Jag menar, det är hemskt. Han duschar aldrig och det driver folk på inspelningen till vansinne. Han luktar verkligen illa.
  
Men det stinkande ryktet är bara trams, enligt Robert Pattinson, som nu försvarar sig i en intervju med  Moviefone.com.
- Jag har inte ens varit på filminspelningen ännu! säger han till filmsajten.

Och hur är det med badrumsvanorna?
- Jag duschar faktiskt, säger Robert Pattinson.



Tror du att det bara är falska rykten eller att det är sant?!
Själv så tror jag bara att det är rykten!

Linnea

Stackars robert som måste stå ut med såhär sjuka rykten..

2009-04-01 @ 20:27:15
URL: http://twerds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: