We are prisoner in our one home

kategori: My Life | skrivet: 2009-03-30 | klockan: 20:14:31

Haha, vi är verkligen instänga i vårat eget hem!!
Vi kommer inte ut!
Fick en ny ytterdörr idag, och så sa fastighetsskötaren att vi skulle testa att låsa överlåset. Men just då så hittade jag inte nyckeln. Dom gick...Glenn kom hem, och jag hittade nyckeln. Han testade, det gick jätte bra att låsa och låsa upp.
Sen så var det inget mer med det. Strax innan sju tiden nu på kvällen så kom Zelia och ringde på, hon skulle lämna mina färhäxad-boxar.
Jag gick och öppande, men det gick inte!!
Glenn hade inte låst upp överlåset efter att han stått och lekt med det.
Så, ja...Nu så är vi fast här hemma...
Har ringt hyresvädren, så det har kommit en låssmed hit nu och håller på att fixar och har sig :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: