Planerad dag...

kategori: My Life | skrivet: 2009-05-27 | klockan: 18:48:41
Blev till något helt annat!
Idag hade jag planerat att bara vara hemma och tycka synd om mig själv.
Pga att Kevin smittat mig, och jag är snorig och dan.
Plocka här hemma, för att det ser ut som ett bombnedslag!
Men nää, så blev det inte!

Vid halv 10 ringde en nära vän till mig, hon va väldigt förvirrad & ledsen och dan ( vill inte säga anledningen varför ).
Så jag träffade henne en tund på förmiddagen, följde även med henne till sjukhuset för ett litet besök.
När jag kom hem så träffade jag Maria i trappen, vi stog och pratade lite. Och det slutade med att jag följde med henne till stan och fikade med Marie också =)
Efter fikat så kände jag verkligen att jag behövde gå hem och städa. Så traskade hem, hann komma hem. Och pappa ringde!
Haha.. Så det var ju bara att gå ner till stan igen.
Glenn skulle ändå gå till banken och sätta in pengar!
Pappa & jag bestämde iallafall för oss att åka till Maxi och storhandla. Och så blev det, vi åkte ditt och handlade en massa mat!! Allt gick på lite mer än 2000:-
Oj,oj...

Nu är jag äntligen hemma =)
Har plockat in all mat & fixat och donat med det.
Diskat & gett Kevin gröt.
Så nu är jag helt slut...

Sitter och funderar på om jag orkar gå in och duscha...
Hmm..
Tror jag måste tänka lite mera...Haha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: