Helgen som har varit

kategori: My Life | skrivet: 2009-11-29 | klockan: 23:04:58
Har varit lite små kass på att berätta vad jag har gjort de senaste dagarna..
Så tänkte ge er en liten update över helgen som har varit iallafall :)

I fredags va Ville uppe på en fika, satt och snackade lite skit.
Senare på eftermiddagen kom mamma och hämtade Kevin.
Och jag gick till kyrkan på kvällen på ungdomscafé, med Ville & hans flickvän Martina.
Senare efter det möte jag upp Glenn, Matte, Anna, Maria & 2 till på Vinkällaren.
Där vi dansade loss :)

Lördagen blev rätt lung på dagen...
Malin kom upp vid 4 tiden och hämtade Kevin, hon skulle vara barnvakt åt honom.
Själv så gick jag till Otten med Ida, Shain & Filip. För att fira Shain som fyllde år i fredags :)
Blev riktigt sent, kom hem vid 4-5 tiden...

Och idag söndag så hämtade jag Kevin hemma hos Malin omkring 12-13 tiden.
Gick en sväng på stan, sen hem.
Jimmy kom upp en fika!
Sen har jag byt gardiner i köket & sovrummet, satt upp julstjärnan & adventsljusstakarna.
Så idag har jag varit riktigt duktig av mig :)


Så, detta är väl vad som har hänt..plus lite till :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: