Ny Design

kategori: My Life | skrivet: 2009-11-29 | klockan: 17:57:13

Japp, som ni ser har jag äntligen en ny design på bloggen!
Och denna underart söta och goa tjej som gjort denna heter så mycket som
Ebba :)
Är SÅ EXTREMT nöjd, allt blev exakt som jag ville, och jag fick till även med Tokio Hotel's loga
på menyn också!!
Ååå, denna design kommer jag ha riktigt länge :)
Tack så jätte mycket gumman, du är bäst!

Fick även en nya bloglovin's ikon!
Hade en förut, men sen ändrade jag design..Och då försvann den och jag va för lat för att lägga in en ny!
Men nu finns den på bloggen igen, så skänn er fria att lägga till mig ;)

mina

Skönt när man får det som man vill ha det..Hoppas du med får en skön jul mys kväll med familjen.kram kram

2009-11-29 @ 18:11:50
URL: http://blondis81.blogg.se/
N I L M A

den nya designen var superfin :D



sv: ahh men vad tråkigt ändå :(

2009-11-29 @ 19:11:56
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: