Dag 1.

kategori: My Life | skrivet: 2010-12-05 | klockan: 18:48:13

Beskriv dig själv med tre ord, förklara sedan varför du valt just dom tre orden!

3 ord, oj det va ju inte så lätt som jag trodde faktiskt :/
Men ska se, måste dock tänka lite...Haha!

Tänkande, Öppen & Glad

Tänkande
: Ja, jag är en människa som tänker väldigt mycket.
Kan sitta och tänka på allt möjligt mellan himel och jord ibland, utan att något speciellt har hänt. Och jag kommer på mig själv, varför jag just sitter och tänker pått. Och ibland, ja ibland så tänker jag för mycket för mitt eget bästa.

Öppen: Jag är väldigt öppen av mig för nya saker, nya upplevelser. Och allt som man kan tänka sig!
Tänker alltid att om man inte har testat, så vet man inte...

Glad: Är för det mesta väldigt glad av mig (har då fått höra detta, och tar såklart åt mig av det. Så det får komma med på denna lista, då min fantasi inte är på topp just nu)! Någon direkt förklarning varför jag då valde detta ord har jag väl inte direkt, om inte den jag skrev inom parentes räknas :)
Är en glad människa helt enkelt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: