Dag 16.

kategori: My Life | skrivet: 2010-12-29 | klockan: 15:58:37

Vad du jobbar med/vill jobba med!

Jag har ju då inget jobb nu för tillfälligt, men ska börja söka ordentlig nu efter nyår =)
Men om jag fick välja vad jag skulle vilja jobba med, så skulle jag vilja ha en egen lite presentbutik.
Har en liten bild i huvudet på hur den skulle se ut, skulle ha några olika avdelningar med olika färger...
Ex. Rosa, Lila, Blått, Grönt osv.
Och på varje avdelning så finns det en massa olika saker i dessa färger =)
Så sött så!

Mia

Hoppas du hittar ett jobb du trivs med snart då! :) Vem vet, du kanske har en egen presentbutik i framtiden! :) Anything is possible!



Svar: Ja det känns jätteskönt! :) Var redan lättare att sätta i och ta ur dem idag så det går framåt i alla fall ;)

Tack! :D Blev väldigt nöjd med den!

Kram<3

2010-12-29 @ 20:04:08
URL: http://miamupp.blogg.se/
Nathalie

Hoppas att du hittar ett jobb snart :)

Å din dröm eller om present butiken verkar vara coolt på det sättet du förklarade :D



Haft en bra dag? kram

2010-12-29 @ 21:01:11
URL: http://nallenpallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: