Dag 2.

kategori: My Life | skrivet: 2010-12-06 | klockan: 13:50:04

Berätta om din familj

Då var det dax för dag.2, hade nästan hoppats på dag.3!
Men, får väl ta den punkten imorrn istället ;p

Min familj!
Ja, den består av min mamma, pappa, mina två halvbröder som bor i Tyskland & mina två äldre systrar.
Och så klart Kevin :)

Så börjar med mina syskon då! Har då två halvbröder, Ilias & Abraham heter dem. Båda bor i Tyskland & är gifta & har barn och hela rubbet. Har träffat Ilias en gång... Har själv ingen direkt kontakt med dem, har lite mera kontakt med deras barn :) Och då till mina systrar, som då är mina biologiska systrar. Vet tyvärr inte så mycket om dem, förutom att dom är 1-3 år äldre än mig & fortfarande bor kvar i Indien.

Mamma, hon jobbar på sjukhuset som undersköterska på barnavdelningen. Hon tycker om att lösa korsord, lyssna på hörböcker & gå ute i skogen och plocka svamp :)

Pappa, jobbade som spårvagns/busschaufför förut när jag va liten. Tyckte alltid det va roligt & något speciellt när man kom på den bussen/spårvagnen han körde :) Pappa är född i Grekland, han va gift tidigare (där då mina halvbröder kommer in i bilden).

Och då till det allra bästa i hela familjen då!
Min älskade son Kevin, mitt ♥, mitt allt på denna jord.
Han är verkligen det bästa som hänt mig, och jag är så glad över att jag har honom :)
Men nu lite ''fakta'' om honom då... Haha!
Kevin är 2 år, född den 21 Oktober-08. Han ÄLSKAR allt som har med bilar att göra, tycker om att busa en massa och även pussas & kramas :) Han går på dagiset om dagarna, där han trivs jätte bra & har en massa kompisar som han busar med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: