Dag 6.

kategori: My Life | skrivet: 2010-12-21 | klockan: 00:20:56

Din första kärlek eller någon du är kär i/tillsammans med

Detta är väl en av de lätta punkterna på listan då måste jag säga :)
Kärlek, ja där finns det mycket att berätta om. Men kommer in gå in pått så djupt.

Min riktigt första kärlek tror jag va Robin. Det är väl den som jag minns som ''starkast'' om man tänker på första kärleken. Gick i högstadiet då, och ja... Så kär som man kan bli när man är 14år, så kär var jag i honom!
Haha, rätt fjantigt men samtidigt gulligt när man tänker tillbaka pått.

Men inget mera om det, nu går vi till nutiden :)
Och kärleken i mitt liv nu har namnet Raimon!
Vi träffades nu i sommras, tror det va helgen innan midsommaren. Om jag inte minns helt fel, ute på Hugo. Han raggade på mig, jag skrattade åt honom. Och gick därifrån :P
Haha, men han lyckades ändå göra något litet intryck på mig ändå. Sågs några gånger ute, efteråt. Sen såg jag en bild på honom på FB, och vi blev vänner. Började snacka, han bjöd hem mig på fika. Och vi började umgås i stort sätt dagligen med varanndra efter det. Och nu är vi tillsammans, har dock inte varit tillsammans så länge.
Snart eller, rättare sagt exakt 2månader idag (då klockan är över 12, och det är den 21:e nu)! Hihi..
Insåg då dock det precis nu när jag satt och skrev det...Haha, vilken koll man har!

Marcus Å

Yes, klart jag var på konserten! VArför skulle jag inte ha gått på den?



Kram

2010-12-21 @ 10:36:29
URL: http://slipsens.se
Emilia

Vad roligt, och tack. haft en bra dag? :)

2010-12-21 @ 14:04:33
URL: http://beautylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: