Dag 7.

kategori: My Life | skrivet: 2010-12-21 | klockan: 20:37:58

Lägg upp en bild på en outfit som visar din stil

Denna ''dagens'' kan bli lite svår känner jag. Då jag aldrig har tagit någon bild på ''dagens outfit'', och då inte har några bilder alls pått :/
Så skriver istället vart jag brukar köpa mina kläder, så kan man få pussla ihop en bild själv på hur man tror att min stil är ;)
Haha, en super idé!
Or not, men den får duga. Annars så får ni klaga, så får jag väl helt enkelt ta en bild på ''dagens outfit'' :)

Så vart köper lilla jag mina kläder, ja här kommer det då!
Gina Tricot
BikBok
Nelly

Haha, där har ni listan... Kan väl hända att man hittar något någon annan stanns. Men det är dom affärer jag handlar mest i!

Emilia

Okej lät ju ändå skönt! Min dag var helt okej den, varit super trött idag verkligen,, ;) Kram

2010-12-22 @ 01:26:27
URL: http://beautylicious.blogg.se/
Marcus Å

Den var riktigt bra!

Klar med alla julklappar då? :)

Kram

2010-12-22 @ 18:40:16
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: