Dag 8.

kategori: My Life | skrivet: 2010-12-23 | klockan: 20:50:52

Skriv vad som är en perfekt dag för dig!

Så vad är en perfekt dag för mig!
Finns ju många sådana dagar, som kan vara perfekta... Om man säger så, mycket som man kan göra för att en dag verkligen ska bli perfekt. Men här kommer väl en tanke, som jag själv anser skulle vara en perfekt dag för mig =)

Man vaknar upp, med ett leende på läpparna och humöret på topp. Utvilad också såklart! Haha..
Får i sig en god & nyttig frukost. Gör iordning sig, och åker ner till stan och bara shoppar en massa!!!
Haha, och vädret ska vara jätte fint också =)
Älskar att shoppa, så det skulle vara en perfekt dag för mig att bara kunna gå och shoppa en hel dag. Utan några problem alls. Skulle shoppa en massa fina kläder,skor & allt möjlig till mig & Kevin.
En perfekt dag!

Mia

Shopping är helt underbart! :D



Svar: Okej va bra! :) Ja men det är klart, blir ju så när båda vill fira med honom. Då får man lägga upp en plan :)



Med mig är det bara bra tack! Haft en ganska stressig dag idag men så är det. I morgon kommer min faster och mammas kusin som brukar fira jul med oss så det ska bli härligt. Kusinerna kommer i helgen så det är full rulle! :)



Hoppas du får en härlig jul och julhelg nu! Kramar! <3

2010-12-23 @ 23:47:19
URL: http://miamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: