Dag 9, 10 & 11

kategori: My Life | skrivet: 2010-12-27 | klockan: 19:35:54

Vad du alltid har med dig, tex. i väskan/fickorna etc!

Jag brukar för det mesta alltid ha väska, men det finns ju dom tillfällen då jag bara ska iväg lite snabbt och inte orkar dra på väskan.
Men en sak som jag alltid har med mig i min väska är parfym, en mini-spegel & plånbok. Sen så ligger det alltid en massa annat skräp i den också, men dom 3 saker som jag skrev nyss. Dom är viktigast ;)
I fickan, där har jag busskortet, mitt kortfodral (om inte det ligger i väskan såklart), tändare, ciggaret... Och min Ipod+hörlurar :D


Hur du fixar dig en morgon, dvs hår, smink etc!

Som att jag har Kevin varannan vecka, så ser mina morgondagar ut lite olika. Men om vi tar en vecka som jag har Kevin, så ser en morgon ut som denna!
Går upp mellan 7-halv 8 (beror på hur trött jag är/hur pigg Kevin är), ger honom något att äta. Sminkar mig lite lätt, mest bas.. lite mascare & kajal (om jag hinner/orkar sminka mig överhuvutaget)!! Klär på Kevin rena kläder, och sen klär jag själv på mig. Sen på med alla ytterkläder (och ni som har barn, ni vet hur genomsvätt man blir utav det..haha). Sen så beger vi oss iväg strax efter kl.8 för att hinna med spårvagnen =)
Då va detta en morgon med Kevin!

En morgon utan Kevin... Ja, dom kan verkligen variera.. När jag vaknar, är olika. Beror helt på om jag ska iväg någon stanns. Kanske får i mig någon slags frukost, om inte annat så dricker jag alltid té :)
Sminkar mig, då jag inte har Kevin...Så har jag lite mera tid & ork till att sminka mig och fixa håret. Brukar då oftat mest bara platta igenom det lite snabbt. Och det gör jag även dom veckor jag har Kevin också, glömde jag nämna! Sisst av allt...Ja, då tar jag på mig kläder ;p


Mina framtidsplaner/drömmar i livet!

Så då kommer vi till planer om livet & drömmar.
Drömma kan man ju alltid göra =)
Har väl inte dirket några framtidsplaner just nu (då mitt liv mest är kaos), låter väl rätt tråkigt och så.. Men dom kommer väl när allt har ordnat upp sig! Drömmar, ja som sagt det har jag många av... Vet knappt vart jag ska börja! Men en dröm, eller något som jag själv skulle vilja göra. Det är att börja en smink utbildning, men dock är det ju lite dyrt. Så det får förbli en dröm så länge :)
Drömmer/ önskar att jag kan ge Kevin ett bra liv, och vara en bra mamma osv för honom. Och att jag skulle kunna ge honom allt han vill ha (ja, bortskämd det är han redan...haha). Men ni kanske förstår vad jag menar?!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: