Uttråkad!

kategori: My Life | skrivet: 2010-12-07 | klockan: 22:26:58

Va lite uttråkad idag!
Så sminkade mig lite, dock blev det inte överdrivet bra...Då jag inte är så jätte duktig pått.
Men träning ger färdighet, som man säger :)







Tänkte även vara gullig och säga vilket smink jag använt!
Listan är rätt lång.. Men här kommer den :)



( dock blev bilden väldigt liten, men ni ser lite iallafall )

1. Liquid Foundation - Tan (bas)
2. Loose Powder - Café au Latt (bas)
3. Eyeprimer clear
4. High Tech Lighter - Asteroid
5. Microshadow - Jubilee
6. Eyedust - Latin
7. Cybershadow - Silver
8. Mixing Liquid (då jag blandade det med nr.9)
9. Glitter - Virgio
10. Microshadow - Old Gold
11. Trio Brown Color (färg till att fylla i ögonbrynen)
12. Lash art - Lady
13. Mascara - Drama
14. Gel Eyeliner - Black
15. Blush - Mission

Glömde även 4 andra saker på bilden.
Så skriver med dem här:

Cover all mix - Dark (bas)
Brown set fix - Clear (till ögonbrynen, så att dom håller sig på plats)
Adhesive Black (lim till ögonfransarna)
Vanlig svart kajalpenna

Allt smink kommer såklart från favoritaffären
Make Up Store!

Marcus Å

Jag har möte och så idag, och imorrn ska jag fixa lite grejer på stan och gå på konsert. Vilken dag tar vi då? :)

2010-12-08 @ 08:44:55
URL: http://slipsens.se
Anonym

va fint det var med lila på dig :D

2010-12-08 @ 18:42:39
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: