Skvaller

kategori: My Life | skrivet: 2010-01-31 | klockan: 22:26:17




Fy vad trött jag blir på saker och ting alltså!!
Folk som snackar en massa skit.
Som exmpel:
Glenn har fått en massa sms från en människa, som har inte har en anning om vem det är.
Som skriver att jag kommer gå till rätten med honom ang. vårdnaden om Kevin!!
Seriöst, jag har inte pratat med någon ang. vårdnaden om Kevin.
Det är ju ändå en privatsak mellan mig & Glenn, ingen annan som har med den saken att göra.
Och verkligen ingen rätt att lägga sig i heller.
Denna människar är ju helt dum i huvdet som sitter och skriver detta till honom.
Och ännu dummare om den inte fattar att jag & Glenn pratar med varanndra!!
Seriöst, blir så sjukt trött på allt skvaller som man hör...
Ibland kan man ju tro att folk inte har något vettigare för sig än att lägga sig i andras liv?

Skaffa ett eget liv!!

Marcus Å

Finns alltid människor som bara bryr sig om andra och inte har något eget liv. Det är tragiskt men sant!

2010-02-01 @ 07:14:46
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: