100726

kategori: My Life | skrivet: 2010-07-26 | klockan: 11:43:18

Ny vecka, ny dag & nya tag :)
Idag kommer mitt lilla ♥ äntligen hem.
Ska bli så mysigt att ha honom hemma hos mig igen.
Saknar honom så.
Brukar ju vara söndagar jag får hem honom, men min mamma har varit barnvakt från lördagen. Och hon ville ha honom tills idag. Så va snäll och lätt henne få låna honom tills idag :)
Hon vill ju passa på att umgås med busfröt nu när hon är långledig!
Förstår henne :)
Men idag kommer han hem till mig, och jag ska pussa & krama honom en massa!

Men nu ska jag plocka lite här hemma så det är fint (i 5minuter) tills Kevin kommer hem :)

Nathalie

Igår så var jag på tjejkväll till idag :D Står mer på bloggen om det :) Idag så händer det inte så mycket. du då?

2010-07-26 @ 19:48:36
URL: http://nallenpallen.blogg.se/
Nathalie

Vi hade det as kul :D

2010-07-26 @ 20:30:59
URL: http://nallenpallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: