100729

kategori: My Life | skrivet: 2010-07-29 | klockan: 15:50:34

Vaknade klockan 5 imorse!!
Jippi, or not!
Men, så är det att ha barn...Kevin ville ju inte somna om.
Så va bara att stiga upp och sätta sig och kolla på barnprogram :)

Har även passat på att tvätta idag.
4 maskiner blev det!
Skönt att ha det överstökat nu, man får passa på när vädret är så tråkigt som det är idag.
Regn, regn & ännu mera regn.
Mysigt är det ju, men lite små tråkigt när man har en son som har överdrivit sjukt mycket engergi i sin lilla kropp.
Klättrar ju nästan på vägarna här hemma ju!
Och man inte kan gå ut och gunga & leka i parken, klart att man kan. Men det är ju dock inte så roligt att vara ute i spöregn :(

Mamma, kom upp en liten sväng och tog med Kevin ner till stan.
Så att jag kunde få tvätta klart i fred :P
Gjorde iordning mig under tiden, sen möte jag upp dem på stan.
Köpte ett par jeans åt Kevin, eller min mamma köpte ett par åt honom :)
Fattar inte hur de växer så fort...har knappt några jeans som Kevin kan ha längre, dom flesta hänger på halvstång!!
Själv så införskaffade jag mina favorit fransar från MUS :D
I love it!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: