Frukost

kategori: My Life | skrivet: 2010-07-28 | klockan: 09:53:46



Då har man fått i sig lite frukost & Kevin med :)
Sitter här i soffan och kollar på tv, och Kevin leker med sina bilar.

Lilltån är lite bättre idag, så det är skönt det!
Har fortfarande lite små ont, men så länge inte Kevin kör på mig med någon av sina bilar så tror jag att jag klarar mig :D
Haha

Solen skinner & vädret är jätte fint ute. Funderar på om man ska traska ner till Folkparken idag med Kevin.
Så att han verkligen får leka av sig?!



Igår kom sötis vännen Mitra upp med sushi till oss två.
Satt och åt & snackade en massa skit hela kvällen ute på balkongen och bara njöt :)
Klockan blev 12 när hon gick hem!
Tiden bara rinner iväg när man har det trevligt.

Tack för igår gumman
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SEA

god morgon :) <3 har du sovit gott ? :D

2010-07-28 @ 10:45:21
URL: http://vadfanskajagheta.se
ROCK N ROLL MAMMA

tack och du har en såå söt liten pojke!



härligt att du är bättre idag! för fyy vad ont det gör!



idag blir det städ här hemma.. inte helt lätt med 3 barn som vill aktiveras samtidigt! men deet får väl gå på ngt vis=)

vad hittar ni på?

kram

2010-07-28 @ 11:09:43
URL: http://emis.myshowroom.se
Nathalie

NU har jag frågestund på bloggen, så det är bara att fråga på. Hur dum den än är, så är det bara att fråga :)

2010-07-28 @ 19:22:44
URL: http://nallenpallen.blogg.se/
mitra

tack detsamma raring! <3

2010-08-02 @ 12:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: