Sårad...om, om och om igen

kategori: My Life | skrivet: 2010-07-29 | klockan: 16:50:14
Trodde inte att du va som alla andra.
Trodde inte att du brydde dig om vad andra sa & trodde.
Men tydligen så hade jag fel, igen!

Om, om och om igen....
När ska denna besvikelse ta slut.
När ska man sluta bli sårad.
När ska jag få känna att jag kan få han en riktigt vän,
där ingen tror något, där ingen bryr sig.
När ska jag få känna mig lycklig, av att bara få va med en människa som gör att jag känner mig trygg?!
Hos denna människa kunde jag vara mig själv, hela tiden och till 100%.
Trodde inte denna människa brydde sig om vad andra sa, men tydligen!
Så fel man kan ha...
Och så ont det kan göra!
Marcus Å

Vad är det som har hänt?! :O :(

2010-07-29 @ 17:25:15
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: