100526

kategori: My Life | skrivet: 2010-05-26 | klockan: 10:36:05

Godmorgon!!

Sitter här med huvuvärk :(
Kanske ska se om jag kan få i mig lite fruskot, kanske den försvinner?
Ska man hitta på idag då?
Har tid till tandläkaren kl.15.10...Inget roligt alls, men måste ju gå.
Får se om dom drar ut min visdomstand idag, eller om dom bara ska gräva omkring i käften på en!!
Haha, dom säger olika saker till mig när jag pratar med dem, så därför vet jag inte riktigt vad dom ska göra idag :s
Men hoppas på att dom gör något vettigt iallafall :p
Haha...

Trött som fan är jag också, blev en sen kväll igår!
Men får väl lägga mig tidigt idag :)

Saknar mitt ♥, han är hos sin pappa denna vecka...
Längtar tills på söndag när han kommer hem till mig igen!
Då ska jag pussa och mysa en massa med honom :)

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: allt bra med dig då?:)

2010-05-26 @ 11:56:05
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: