Helgen...

kategori: My Life | skrivet: 2010-10-31 | klockan: 23:16:00
Ja, bara för att jag känner för att skriva av mig nu ikväll.
Så ska jag berätt vad jag har gjort denna helg, för att det kan ju vara så intressant att veta :p
Eller inte, ingentligen..kanske, som sagt..Har ju ändå inget bättre för mig ändå!
Haha.. Plus att de tidigare inläggen har ju vara lite små ''seriösa''...

Iallfall..
Fredagen spenderade jag förmiddagen med Lillemor, blev Communicare först.. Sen en sväng på stan.
Lämnade även nycklarna till gamla lägenhet, så nu är jag äntligen klar med den skiten!
Och kan lämna det bakom mig.
Spenderade kvällen med att sitta och kolla på The Vampire Diaries, strax efter kl.23 kom Rajje hem.. Kollade på ett avsnitt av Weeds tillsammans, sen blev det läggdax för min del.

Lördagen spenaderade jag i stortsätt hela dagen i soffan med Kevin :)
Där vi låg och kollade på en massa tecknade barnfilmer tillsammans.
Hur otroligt mysigt som helst!!
Vill alltid ha så mysigt med min son som jag hade igår...
En riktigt MYS lördag!

Och idag, ja denna dag har man väl inte direkt gjort så mycket.
Va nere en sväng på stan... Sen har man varit hemma!
Har äntligen kollat på Paranormal Activity nu, hade börjat kolla på denna för ett bra tag sen.. Men somnade till den, bara för att den är så sjukt seg i början. Men sen igår, eller så kanske det va idag?! :/
Hmm, iallfall så såg jag trailern på 2:an som har kommit ut nu. Och tänkte, fan jag måste ju se första filmen ju!!
Så, jag & Raimon har suttit och kollat på den nu. Och jag måste ju då dock säga att jag trodde den skulle vara ''läskigare'' och allt det där som folk säger. Den va väl lite små läskig i slutet, men det va väl typ det ända.
Har en tendens till att förbereda mig inför det ''värsta'', så när man väl ser en film..Som ex. nu så blir jag lätt lite besviken istället. Va samma sak när jag såg den här andra filmen... The Human Centipede (och då såg jag den helt själv också!), hade hört att den va riktig äcklig & en ''spy'' film. Men, nej..där blev man också smått besviken. Visst, i den filmen fanns det väl vissa klipp som kanske inte direkt va så där super fräscha som man säger så. Vill då inte säga allt för mycket om filmen, och det är så att ni inte har sett den :)

Men nu, så känner jag hur ögonen börjar bli trötta & mitt lilla huvud börjar stänga av sig..
Haha, så nu blir det att plocka undan här på bordet.. Och göra iordning sig för sängen.
Hoppas att ni söta läsare haft en bra helg?

Puss puss
malin

Hejsan, fin blogg du har, kolla gärna in min där jag för tillfället skriver om hur jag & min man träffades, hur jag gick från att vara livrädd för han till att bli hans fru & mamma till hans barn som 19 åring :) <3

2010-11-01 @ 16:21:38
URL: http://jagkallashon.blogg.se/
Marcus Å

Var bor du nu då? :)

Kram

2010-11-02 @ 07:19:36
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: