110418

kategori: My Life | skrivet: 2011-04-18 | klockan: 19:38:41
Godkväller mina söta!

Åå, jag älskar dessa varma härliga dagar.
Ge mig mera av dem, tack :)

Har varit i full fart hela dagen idag.
Lämnade Kevin på dagiset, gick hem och fixade lite små saker. Sen begav jag mig iväg till stora staden... Uträttade lite ärenden. Träffade pappa, åt god thai-mat på gamla jobbet Golden Bangkok. Köpte nya jeans & en tröja åt Kevin.
Blev även att träffa Anders en stund. Tog en snabbis fika, satt nere vid strömmen & njöt av solen & isté. Riktigt varmt & skönt va det, kunde suttit kvar där i timmar!

Svängde förbi House of Pain, för att köpa en stav till min percing. Men när jag kom hem insåg jag att staven va för tjock :/
Så får väl gå ner ditt imorrn, och se om de har en smalare :)

Blev en liten sväng till Vasaparken så Kevin fick träffa Raimon & även leka av sig lite mera ;D
Nathalie

svar: Härligt å höra de! :)

Jodå de är bara bra. hur är de själv då? :)

2011-04-20 @ 19:52:27
URL: http://nallenpallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: