Dag 18.

kategori: My Life | skrivet: 2011-01-03 | klockan: 22:21:29

Fula ovanor/bra vanor!

En ful & dålig ovana jag har är att jag bitter på mina naglar :/
Men nu på senaste tiden så har jag faktiskt ''nästan'' lyckats sluta att bita på dem. Men det är pga. att jag har börjat gå och fixa dem =) Haha..Men sitter ändå att och pillar på dem hela tiden, speciellt då jag inte har något på dem.. Som ex. förstärkning (som jag har nu)! Då pillar jag en massa på dem, så att dom går av vid kanterna, så att man kan dra bort dem.. Blä & fy! Men som sagt, börjar bli bättre =)

Bra vanor.. Hmm, va väl lite svårare att komma på dock.
Hmm. diska!! Haha, hatar när det står en massa diska framme! Så då diskar jag, kanske inte varje dag.. Men minst varannan dag. Dock idag har jag diskat 2 gång. Haha, först diskade jag bort all disk som redan va, och sen diskade jag en gång till efter maten. Då jag inte hade direkt något annat att göra. Plus att jag tycker om när det är fint & rent i köket =)

Nathalie

svar: Ja, det får man hoppas på verkligen. Då får du krya på dig. Jodå, med mig är det bara bra :)

2011-01-03 @ 22:24:35
URL: http://nallenpallen.blogg.se/
Mia

Svar: Ja precis, man vet aldrig vad som händer :) Haha, snäll du är - det blev roligare mot kvällen som tur var! :) Ibland kan man ha det så galet tråkigt, men det vänder ganska fort :)

Vad ska du hitta på idag då? :) Kram <3

2011-01-04 @ 11:07:26
URL: http://miamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: