110326

kategori: My Life | skrivet: 2011-03-26 | klockan: 08:30:23
Godmorgon!
Har varit vaken ett tag, Kevin tyckte det va kul att vakna kl.6 imorse. Dock tyckte inte jag att det va lika roligt... Så låg kvar i sängen ett tag och drog mig, medans Kevin sprang omkring i lägenheten och busade.
Men efter ett tag så va det bara att pallra sig upp!

Så nu så sitter vi här i soffan och myser & kollar på barnprogram :)
Blir att göra iordning lite frukost snart, ska bara vakna till liv först lite mera.



Känslorna spelar fortfarande ett spratt med mig.
Och det känns riktigt jobbigt, vet inte vad jag ska göra?!
Trodde inte att det skulle bli så denna gång, men tydligen hade jag fel igen!
Men med tidens gång, så kommer man väl vidare...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: