3 timmar!!

kategori: My Life | skrivet: 2011-05-02 | klockan: 05:48:20
Då sitter man här kl.5:44 och glor.
Vaken är man, men vill sova... Men icke nicke, va dö trött när jag gick och la mig strax innan kl.12.
Hann somna innan jag la huvudet på kudden!
Och vaknade kl.3 ... Helt utan anledning också, så gick upp och tog en cigg.
Gick och la mig igen, och försökte somna om. Låg där..vred & vände mig.. Kollade på Kevin medans han låg och sov. Men inte kunde jag somna om. Runt halv5 tiden gav jag upp :/
Så 3 timmars sömn har man fått i natt, så otroligt skönt.. Känner mig så utvilad...ELLER INTE!
Men får se om man kanske kan sova en stund när Kevin är på dagiset, om inte annat blir det att lägga sig tidigt ikväll :)

Jag kommer iaf vara döende idag...
Nathalie

svar: Tjena!

Med mig är det toppen. själv då? :)

Oja, jag hade en jätte bra valborg. du själv då?: )

kram

2011-05-03 @ 16:21:00
URL: http://nallenpallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: